Jak zwiększyć konwersję w aplikacji mobilnej o 84%? [case study]

Opublikowano: 20 marca 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Jak zoptymalizować i uspójnić ze sobą aplikacje mobilne na trzy różne systemy operacyjne? Co zrobić, aby zmiany przełożyły się na korzystne wyniki biznesowe? Zapraszamy do zapoznania się z case study współpracy agencji Symetria z Ceneo.pl.

Sylwester KozakJak zwiększyć konwersję w aplikacji mobilnej o 84%? [case study]

Ceneo.pl po raz trzeci nagrodził sklepy internetowe

Opublikowano: 1 marca 2013. Kategoria: Rynek Sklepy internetowe. Tagi:

Serwis Ceneo.pl, już po raz trzeci, przygotował ranking najlepiej ocenianych i najbezpieczniejszych sklepów internetowych. Sklepy te, w ramach programu „Zaufane Opinie” uzyskały najlepsze oceny od kupujących.

Dawid ZarazińskiCeneo.pl po raz trzeci nagrodził sklepy internetowe

„Warianty”: Ceneo.pl podpowiada alternatywy

Opublikowano: 7 listopada 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Ceneo.pl chcąc oferować „jeszcze bardziej atrakcyjną informację produktową” wprowadza „Warianty” – opcję, która pozwalać ma na szybszy dobór produktów biorąc pod uwagę różne jego wersje.

Dawid Zaraziński„Warianty”: Ceneo.pl podpowiada alternatywy

Ceneo.pl odświeża szatę graficzną

Opublikowano: 4 października 2012. Kategoria: Rynek. Tagi:

Serwis Ceneo.pl zmienia swoją szatę graficzną. Nowa odsłona serwisu ma na celu wyróżnienie funkcji porównywarki w bardziej przystępny dla użytkownika sposób.

Dawid ZarazińskiCeneo.pl odświeża szatę graficzną

Ceneo.pl ma aplikację na iPada

Opublikowano: 26 września 2012. Kategoria: iPad. Tagi: ,

Serwis Ceneo.pl poszerza swoją gamę aplikacji na urządzenia mobilne. Ukazała się właśnie aplikacja na iPada pozwalająca na dostęp do wszystkich produktów prezentowanych w porównywarce.

Dawid ZarazińskiCeneo.pl ma aplikację na iPada