Clipatize globalnie wyjaśnia działanie polskiej opaski do spania

Opublikowano: 11 lipca 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Inteligentna maska do spania Neuroon to obecnie jeden z wywołujących największe emocje projektów polskich startupów. Clipatize przygotowało serię filmów, które będą wykorzystywane w kampanii promocyjnej produktu, głównie w krajach Ameryki Północnej oraz Azji.

Dawid ZarazińskiClipatize globalnie wyjaśnia działanie polskiej opaski do spania

Social video – skąd tyle tekstów w filmach? [art. ekspercki]

Opublikowano: 1 lipca 2016. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: ,

Około 85 procent filmów w serwisach społecznościowych oglądana jest bez dźwięku. I choć rosnąca popularność social video jest na rękę wydawcom i marketerom, to „cicha rewolucja” już niekoniecznie. Stąd coraz częściej mamy do czynienia z filmami „do czytania”.

Sylwester KozakSocial video – skąd tyle tekstów w filmach? [art. ekspercki]

Content marketing i budowanie zaufania w B2B [art. ekspercki]

Opublikowano: 20 czerwca 2016. Kategoria: Rynek. Tagi:

Rozpowszechnione jest przekonanie, że aby skutecznie promować jakiś produkt, usługę lub markę wystarczy dużo o tym mówić. To nie do końca prawda. Dobra promocja musi opierać się na zaufaniu konsumentów. Nie tylko w przypadku B2C, ale i B2B, a content marketing może być niezwykle użytecznym narzędziem w tym procesie.

e-biznes.plContent marketing i budowanie zaufania w B2B [art. ekspercki]