Creative Showcase: konkurs na najlepsze kreacje reklamy online

IAB Polska uruchamia pierwszą edycję konkursu Creative Showcase, którego celem jest promowanie kreatywności w internetowej reklamie graficznej. Najlepsze kreacje wyłaniane będą co kwartał przez jury złożone z ekspertów branży interaktywnej, marketerów i przedstawicieli domów mediowych.

 

 

Na początku bieżącego roku członkowie grupy roboczej brand advertising online działającej w ramach IAB Polska podjęli decyzję o przygotowaniu konkursu, którego celem będzie promowanie najbardziej atrakcyjnych i angażujących kreacji. Konkurs będzie odbywał się kwartalnie, a pierwsza, letnia edycja startuje już 30 maja. Zgłoszenia będą przyjmowane do 24 czerwca za pomocą formularza na stronie konkursowej. Jury rozpocznie obrady 7 lipca, a ogłoszenie wyników nastąpi 11 lipca 2011 roku. Polska edycja IAB Creative Showcase wzorowana jest na sprawdzonej formule konkursu organizowanego od 2003 roku przez brytyjską filię IAB.

„Agencje interaktywne w Polsce często tworzą kreacje na światowym poziomie, jednak nie zawsze mogą pozwolić sobie na odpowiednie promowanie efektów swojej pracy, przez co ich najlepsze kreacje nie zyskują należnego im rozgłosu i uznania. IAB Creative Showcase ma na celu zaprezentowanie publiczności pokaźnego zbioru najlepszych kreacji internetowych w Polsce oraz promowanie innowacyjnych pomysłów i realizacji.” – mówi Patrycja Sass–Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.

IAB Creative Showcase organizowany jest przy współpracy z agencją GoldenSubmarine, która przygotowała serwis iabcreativeshowcase.pl

Najbardziej twórcze kampanie będą co kwartał oceniane przez jurorów, wśród których znajdą się eksperci z branży interaktywnej, ale również marketerzy i reprezentanci domów mediowych. Do każdego głosowania będą zapraszani goście specjalni. Spośród zarejestrowanych zgłoszeń wybierany będzie laureat – dwie kreacje otrzymają wyróżnienia. Na koniec każdego roku zostanie wręczona nagroda Grand Prix dla najlepszej kreacji spośród laureatów czterech kwartalnych edycji.

Creative Showcase: konkurs na najlepsze kreacje reklamy online 1W konkursie IAB Creative Showcase udział może wziąć każda agencja, której kampania była kierowana do polskiego odbiorcy lub klienta. Każda kreacja jest oceniania według czterech głównych kryteriów:
•    Atrakcyjność
•    Innowacyjność
•    Dopasowanie brandu
•    Komunikacja wizerunku

Rejestracji można dokonać po zalogowaniu się na stronie konkursu. Możliwe jest zgłoszenie dowolnej liczby kreacji.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top