Deutsche Telekom (DT) jest kolejnym operatorem, który od kliku dni walczy o połączenia użytkowników FreecoNet.
Pojawienie się DT na TelArenie od razu spowodowało spadki cen na numery niezarejestrowane we FreecoNet, głównie na połączenia międzynarodowe. Obecnie ceny te wynoszą od 5 groszy brutto za minutę. Naliczanie wszystkich rozmów jest sekundowe.
Wkrótce do grona operatorów na TelArenie – Crowley, Deutsche Telekom, EuroTelekom, GTS Energis, Netia – powinien dołączyć kolejny spośród największych polskich operatorów niezależnych. Tym samym walka o połączenia na TelArenie powinna stać się jeszcze bardziej interesująca.
FreecoNet to rozwiązanie integrujące usługi wielu operatorów w jednej platformie. Operatorzy obecni na TelArenie (usługa FreecoNet) walczą o każde połączenie na numery niezarejestrowane we FreecoNet. Zawsze wygrywa ten, który zaoferuje najniższą stawkę w danym kierunku. Pomiędzy numerami zarejestrowanymi we FreecoNet rozmowy są darmowe (nie ma znaczenia, od jakiego operatora pochodzą zarejestrowane numery i w jakich krajach mieszkają ich użytkownicy). Przynależność do FreecoNet jest przez pierwsze 3 miesiące darmowa, a potem kosztuje 1,95 zł brutto na miesiąc.
Użytkownikiem FreecoNet może zostać każdy, kto dysponuje stałym dostępem do Internetu. Dzwonić można albo za pośrednictwem komputera (za pomocą darmowego oprogramowania i słuchawek z mikrofonem), albo przez zwykły telefon podłączony do specjalnego urządzenia, tzw. bramki VoIP (kosztuje ok. 150-250 zł brutto, ale FreecoNet dotuje zakup tej bramki w momencie pierwszego doładowania konta kwotą powyżej 100 zł).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.