Książki napędzają e-handel

Opublikowano: 22 kwietnia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Książki, obok płyt i filmów, królują wśród produktów kupowanych w polskiej sieci, a e-sklepy, które je oferują należą do najlepiej rozpoznawanych przez internautów – wynika z raportu przygotowanego przez Gemius oraz e-Commerce Polska.

Dawid ZarazińskiKsiążki napędzają e-handel

Tesco zatrudniło do sprzedaży internetowej 500 osób. Szuka kolejnych.

Opublikowano: 22 lutego 2013. Kategoria: Sklepy internetowe. Tagi: ,

Około 160 osób znajdzie zatrudnienie w związku z rozwojem sprzedaży z wykorzystaniem internetu sieci sklepów Tesco. Nowych pracowników – przede wszystkim dostawców – Tesco szuka między innymi w Warszawie, gdzie sprzedaż online rośnie najszybciej w Polsce. Sieć planuje też wzrost zatrudnienia w tradycyjnych sklepach i otwieranie nowych placówek.

Dawid ZarazińskiTesco zatrudniło do sprzedaży internetowej 500 osób. Szuka kolejnych.

Kryzys szansą dla e-sklepów

Opublikowano: 28 stycznia 2013. Kategoria: Rynek Sklepy internetowe. Tagi: ,

Rynek e-handlu rośnie w siłę. W tej chwili w Polsce działa już około 12 tys. sklepów internetowych i codziennie przybywa nowych. Rynek już jest wart ok. 23 mld zł, a prognozy na ten rok są optymistyczne. Tym bardziej, że w trudnych czasach internet staje się sposobem na przetrwanie dla tradycyjnych sklepów.

Dawid ZarazińskiKryzys szansą dla e-sklepów

Nokaut podsumowuje pierwszą połowę roku

Opublikowano: 9 sierpnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Mieszkańcy Mazowsza są najbardziej aktywni. Dom i ogród oraz AGD to najpopularniejsze kategorie produktowe, a najczęściej szukany przedmiot to smartfon Samsunga. Oto obraz polskiego e-handlu, jaki wyłania się po podsumowaniu przez porównywarkę cen Nokaut.pl pierwszej połowy 2012 roku.

Michał NewiakNokaut podsumowuje pierwszą połowę roku

Zyska egospodarka

Opublikowano: 27 października 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Kosztem ponad 34 milionów złotych powstaje infrastruktura mająca ożywić elektroniczny handel w Polsce. Nowo powstająca platforma eHandel ma wspomóc głównie małe i średnie firmy, które w niewielkim stopniu wykorzystują nowe narzędzia sprzedaży i zaopatrzenia. Obroty internetowego handlu szacuje się w Polsce na 4 mld zł. Najlepiej radzą sobie w tej dziedzinie duże firmy i te branże, które mają własne platformy …

Sylwester KozakZyska egospodarka