Portal INTERIA.PL udostępnił serwis Euro 2004 poświęcony Mistrzostwom Europy w piłce nożnej, które odbędą się w Portugalii pomiędzy 12 czerwca i 4 lipca 2004 r. Wszystkie mecze odbywające się w ramach rozgrywek relacjonowane będą w serwisie na żywo, minuta po minucie. Amatorzy futbolu mogą też wygrać atrakcyjne nagrody w wirtualnej grze EuroRuletka opartej na wynikach rzeczywistych spotkań.
Serwis Euro 2004 zawiera dużą ilość aktualności i ciekawostek dotyczących obecnych i minionych mistrzostw, uzupełnianych bogatymi galeriami zdjęciowymi. Użytkownicy znajdą w nim terminarz rozgrywek i szczegółowe informacje o składach wszystkich 16 drużyn, które w czterech grupach rywalizować będą o miano najlepszej na Starym Kontynencie. Na stronach serwisu dostępne są także prezentacje sędziów, trenerów i stadionów, na których prowadzone będą mecze.
Począwszy od soboty 12 czerwca w serwisie relacjonowane będą na żywo wszystkie spotkania, pojawiać będą się wyniki, zestawienia i tabele. – Dzięki doniesieniom czołowych polskich i zagranicznych agencji informacyjnych oraz relacjom korespondentów radia RMF na Mistrzostwach Europy, przekażemy naszym użytkownikom najważniejsze i najciekawsze wiadomości z piłkarskich aren oraz ich okolic – zapowiada Andrzej Łukaszewicz, szef serwisu sportowego portalu.
Sponsorem serwisów Mistrzostw Europy w piłce nożnej został operator sieci telefonii komórkowej Era. Wizualizacja sponsora na stronach serwisów obejmuje obecność na belce górnej witryn, billboardzie reklamowym, skyscraperze, boksie, watermarku oraz stopce. Dodatkowym elementem jest branding serwisu EuroRuletka, w ramach którego logo sponsora pojawia się na belce górnej, skyscraperze i watermarku oraz wkomponowane jest w bandy i murawę wirtualnego boiska.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.