Marketing firm B2B w social media

Opublikowano: 3 czerwca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Business.com, aż 73% ankietowanych wykorzystuje social media w marketingu zaledwie od dwóch lat. Jednak prognozy wydatków firm B2B na marketing w social media wydają się bardziej optymistyczne niż wyniki przeprowadzonych badań.

Hanna LaskowskaMarketing firm B2B w social media

Web 2.0 dla biznesu rośnie jak na drożdżach

Opublikowano: 21 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firma badawcza Forrester Research przewiduje, że wydatki na korporacyjne usługi Web 2.0 zwiększą się w ciągu następnych 5 lat dramatycznie i osiągną 4,6 mld USD w 2013 – podał serwis ReadWriteWeb. Większość znanych obecnie witryn przeznaczona jest dla indywidualnych użytkowników (można wymienić tu Facebooka czy Twittera). Strony te są darmowe, utrzymują się z reklam. Biznes podchodzi do tego typu usług …

Wojtek WowraWeb 2.0 dla biznesu rośnie jak na drożdżach

BMC Software przejmuje Emprisa Networks

Opublikowano: 5 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Firma BMC Software, reprezentowana w Polsce przez CompFort Meridian Polska, poinformowała o przejęciu prywatnej firmy Emprisa Networks. Przejęcie Emprisa Networks poszerzy gamę technologii BMC związanych z zarządzaniem usługami biznesowymi (Business Service Management, BSM) oraz automatyzacją usług o rozwiązania przeznaczone do złożonych, heterogenicznych środowisk sieciowych, pozwalając klientom na ograniczenie kosztów operacyjnych oraz skrócenie czasu reakcji dzięki automatyzacji zmian i konfigurowania sieci. …

Hanna LaskowskaBMC Software przejmuje Emprisa Networks

Ponad milion nowych internautów w I połowie 2004 roku

Opublikowano: 9 września 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

IAB Polska opracowała raport p.t. „Polski rynek internetowy po dwóch kwartałach 2004 r.”. Znalazły się w nim najważniejsze informacje na temat użytkowników internetu, wydatków na reklamę on-line i e-commerce. Pełna wersja raportu została bezpłatnie udostępniona w serwisie internetowym IAB. Z raportu IAB wynika, że pomimo wciąż wysokich kosztów dostępu, liczba polskich użytkowników internetu nadal wzrasta, a dynamika wzrostu w pierwszej …

Sylwester KozakPonad milion nowych internautów w I połowie 2004 roku

Strefa gier JAVA w SuperSMS.pl

Opublikowano: 10 stycznia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

SuperSMS.pl zaoferował szeroką gamę gier do telefonów komórkowych. Oferta obejmuje obecnie 10 rodzajów gier przeznaczonych dla użytkowników 12 różnych modeli telefonów marki Nokia i Siemens. Aplikacje przygotowano w technologii JAVA. Od początku 2003 roku odwiedzający Supersms.pl mogą pobrać do swoich telefonów komórkowych gry zgodnie z ich indywidualnymi zainteresowaniami i potrzebami. Nowe aplikacje stanowią atrakcyjny dodatek do standardowych funkcji telefonu. Zastosowanie …

Sylwester KozakStrefa gier JAVA w SuperSMS.pl

Zakupy online przyspieszają w Wlk. Brytanii

Opublikowano: 10 grudnia 2001. Kategoria: Rynek. Tagi:

Liczba użytkowników sieci Internet w Wielkiej Brytanii powoli się stabilizuje, wzrasta jednak liczba osób wykorzystujących Internet do robienia zakupów– tak wynika z danych Forrester Research. Według badania, około 14 mln mieszkanców Wlk. Brytanii zrobiło zakupy w Internecie- oznacza to wzrost o blisko 50% w ciągu roku. W jakim celu Brytyjczycy korzystają z Internetu ” 72% wysyłanie e-maili 66% korzystanie z …

Sylwester KozakZakupy online przyspieszają w Wlk. Brytanii

Sprzedaż świateczna w Europie

Opublikowano: 29 listopada 2001. Kategoria: Rynek. Tagi:

Sprzedaż online w Europie wzrośnie o 160% w porównaniu do roku poprzedniego – tak wynika z danych przedstawionych przez Forrester Research- i osiągnie 4.1 mld euro w okresie świątecznym. Najwięcej w Europie wydadzą Brytyjczycy- 1.4 mld euro, co stanowić będzie 34% całkowitych przychodów (wzrost o 116%). Największy przyrost odnotowany będzie wśród osób kupujących po raz pierwszy. http://www.forrester.com Content-Wire

Sylwester KozakSprzedaż świateczna w Europie