Prywatność w sieci – najnowszy raport IAB Polska

Opublikowano: 7 marca 2017. Kategoria: Rynek. Tagi:

IAB Polska po raz drugi już zrealizował badanie internautów dotyczące prywatności. Do współpracy zaproszono podmioty, które mają istotny wpływ na kształt całego środowiska online – zarówno po stronie biznesu, jak i administracji.

Dawid ZarazińskiPrywatność w sieci – najnowszy raport IAB Polska

Rekordowe wydatki na komunikację cyfrową

Opublikowano: 5 maja 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – w roku 2015 reklama online w Polsce wróciła do dwucyfrowej dynamiki, osiągając wzrost na poziomie 20% rok do roku. Dzięki temu padł kolejny rekord wartości – wydatki na komunikację cyfrową wyniosły prawie 3,2 mld zł.

Dawid ZarazińskiRekordowe wydatki na komunikację cyfrową

IAB Polska raportuje na temat konsumpcji treści online

Opublikowano: 6 kwietnia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje najnowszy raport, zatytułowany „Konsumpcja treści online a marketing”. Publikacja poddaje analizie zmiany, jakie dokonują się w dzisiejszej konsumpcji treści oraz zawiera wskazówki, jak efektywnie wykorzystać je w działaniach marketingowych.

Dawid ZarazińskiIAB Polska raportuje na temat konsumpcji treści online

IAB Polska publikuje „Mapę Podmiotów Internetowych 2015”

Opublikowano: 27 października 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Do tegorocznej, czwartej już edycji Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska zgłoszona została rekordowa liczba 350 logotypów, co świadczy o niezwykle dynamicznym rozwoju branży internetowej. Mapa podzielona została na sześć nowych kategorii: kreacja i realizacja, narzędzia, powierzchnie reklamowe, analizy, e-commerce i usługi.

Dawid ZarazińskiIAB Polska publikuje „Mapę Podmiotów Internetowych 2015”

IAB raportuje na temat wideo w internecie

Opublikowano: 11 grudnia 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przygotował raport poświęcony perspektywom rozwoju polskiego rynku wideo w sieci. Zdaniem autorów widownia wideo w 2016 r. przekroczy 18 mln użytkowników.

Dawid ZarazińskiIAB raportuje na temat wideo w internecie

IAB Polska: e-reklama dźwignią e-handlu

Opublikowano: 24 czerwca 2013. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi:

Według IAB Polska prawie dla wszystkich aktywnych internautów przy wyborze produktów i usług przydatna jest komunikacja online. Które formy cieszą się największą uwagą internautów?

Dawid ZarazińskiIAB Polska: e-reklama dźwignią e-handlu