IAB Polska: e-reklama dźwignią e-handlu

Opublikowano: 24 czerwca 2013. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi:

Według IAB Polska prawie dla wszystkich aktywnych internautów przy wyborze produktów i usług przydatna jest komunikacja online. Które formy cieszą się największą uwagą internautów?

Dawid ZarazińskiIAB Polska: e-reklama dźwignią e-handlu

Nowy portal dla branży internetowej IAB Polska

Opublikowano: 9 grudnia 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Kompan.pl stworzył dla Związku Pracodawców Branży Internetowej wielofunkcyjny portal, który ma być w domyśle kompleksowym kompendium wiedzy dla branży internetowej.

Hanna LaskowskaNowy portal dla branży internetowej IAB Polska

Kryzys póki co omija reklamę internetową

Opublikowano: 1 grudnia 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC, wartość polskiego rynku reklamy on-line w pierwszym półroczu 2011 wyniosła prawie miliard złotych. Jest to o jedną czwartą więcej, niż w analogicznym okresie z ubiegłego roku.

Hanna LaskowskaKryzys póki co omija reklamę internetową