Z początkiem roku InternetowyKantor.pl rozpoczął strategiczną współpracę z agencją mediową Sales & More, której celem ma być akwizycja nowych klientów oraz edukacja na temat korzyści wymiany walut w internecie.
O wyborze agencji Sales & More zdecydowało zrozumienie naszych oczekiwań i stworzenie planu działań opartego na długofalowej współpracy. Ważnym aspektem było dla nas także bogate doświadczenie agencji we współpracy z firmami z sektora finansowego – powiedział Paweł Kyć, dyrektor marketingu InternetowyKantor.pl.
Z usługi InternetowyKantor.pl skorzystało już ponad 70 tys. klientów, a oszczędności wynikające z wymiany walut po korzystniejszych kursach niebawem osiągną poziom 70 mln zł.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.