Dwa miliony iPad’ów. Tyle swych najnowszych urządzeń sprzedała firma Apple w ciągu dwóch miesięcy od premiery tabletu. To bardzo dobry wynik. Zwłaszcza, że poza USA sprzedawany jest dopiero od kilku dni.
Wiadomość o dwóch milionach iPad’ów pojawiła się prawie dokładnie w miesiąc po przekroczeniu granicy miliona sztuk (3 maja). Jeśli korporacja z Cupertino poradzi sobie z problemami zaopatrzenia – popyt na tablet jest bowiem większy od możliwości dystrybucji – to niedługo doczekamy się kolejnych milionów. Zwłaszcza, że w lipcu przenośny komputer pojawi się w dziewięciu, nienazwanych jeszcze, krajach, a w drugiej połowie roku – na dalszych rynkach. Wtedy zapewne zagości także do Polski, choć jak pokazuje przykład premiera Pawlaka: dla chcącego nic trudnego.
Klienci na całym świecie doświadczają magii iPad’a i zdają się kochać ją tak bardzo jak my. Jesteśmy wdzięczni za ich cierpliwość i pracujemy ciężko by zbudować odpowiednią ilość iPad’ów dla każdego – powiedział Steve Jobs, szef Apple.
Firma z nadgryzionym jabłkiem poinformowała również, że do tej pory pojawiło się ponad pięć tys. aplikacji dedykowanych iPad’owi. Na tablecie uruchomić można również ponad 200 tys. programów dostępnych w AppStore, które przeznaczone są także dla iPhone’ów i iPod’ów Touch. Za pośrednictwem iBookstore sprzedawać zaś można swoje książki.
Warto dodać, że za tydzień, 7 czerwca, Jobs wystąpi podczas Worldwide Developer’s Conference w San Francisco. Wśród nowości, które mają zostać zaprezentowane podczas konferencji wymienia się nowy model telefonu, nową wersję przeglądarki Safari i – być może – pierwszą odsłonę nadchodzącego systemu operacyjnego. Najważniejsze punkty prezentacji zaprezentujemy oczywiście na e-biznes.pl.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.