BBC Worldwide rozszerza dostępność swojej usługi iPlayer na 11 krajów Europy Zachodniej poprzez specjalną aplikację na iPada. W tym roku pojawić ma się jeszcze w USA, Kanadzie i Australii.
iPadowa aplikacja iPlayer oferować będzie ograniczoną ilość treści za darmo, wyświetlać będzie również materiały reklamowe i sponsorskie. Przewidziano jednak również możliwość wykupienia subskrypcji – za 6,99 euro miesięcznie lub 49,99 euro rocznie. Z usługi cieszyć mogą się użytkownicy z Austrii, Belgii, Francji, Niemiec, Włoch, Luksemburga, Irlandii, Holandii, Portugalii, Hiszpanii oraz Szwajcarii.
Międzynarodowa aplikacja iPlayer będzie wspierać rozwiązania niedostępne w brytyjskiej wersji m.in. wyświetlanie programów poprzez sieć 3G oraz Wi-Fi, a także możliwość pobrania interesujących użytkownika treści do pamięci urządzenia w celu odtworzenia w przypadku braku dostępności internetu.
Wierzymy, że międzynarodowe zapotrzebowanie na brytyjskie treści jest duże i niezagospodarowane. Udostępnimy programy z ostatniego miesiąca oraz najlepsze z naszego katalogu sięgającego 50-60 lat wstecz – powiedział Luke Bradley-Jones, dyrektor zarządzający BBC. To prawie 1500 godzin programów na starcie, a każdego miesiąca ma być dodawanych 100 kolejnych.
Użytkownicy aplikacji będą mogli wyszukiwać specyficzne programy lub przeglądać kategorie takie jak komedie czy dramaty. Większość z użytkowników zna takie brytyjskie produkcje jak Top Gear czy Doctor Who, a iPlayer ma być okazją do propagowanie także tych mniej znanych treści.
Dlaczego BBC Worldwide wybrało iPada?
Mamy nadzieję, że ta usługa będzie z czasem dostępna na wielu urządzeniach, platformach i terytoriach, ale jako niszowy produkt premium nie chcemy wchodzić we wszystko już pierwszego dnia – poinformował Luke Bradley-Jones.
W iPlayer dostępne są programy wyprodukowane (60 proc.) lub współtworzone (30 proc.) przez BBC. Znalazły się tu także inne produkcje takie jak Primeval, The Naked Chef czy Misfits (pozostałe 10 proc.).
Nie wiadomo niestety czy i kiedy iPlayer będzie dostępny dla polskich użytkowników.
[Za: guardian.co.uk]
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.