Kaspersky Lab, producent oprogramowania antywirusowego i służącego do ochrony danych, obchodził dziesięciolecie swojej obecności w branży OEM podczas największych na świecie targów IT – CeBIT 2006. Firma Kaspersky Lab zaprezentowała produkty swoich partnerów OEM, do których należą między innymi: Finjan Software, Blue Coat Systems, BorderWare Technologies, Clearswift, ZyXEL Communications Corporation, Critical Path, Dray Tek, Alcatel, Mailfrontier (SonicWall).
Po raz pierwszy stoisko firmy Kaspersky Lab zawierało oddzielną sekcję dla potencjalnych partnerów OEM, w tym również dla producentów urządzeń przenośnych. Ponadto na stoisku Kaspersky Lab byli obecni przedstawiciele firm BorderWare oraz Blue Coat, dwóch partnerów OEM oferujących rozwiązania sprzętowe do ochrony poczty i ruchu sieciowego.
Firma Kaspersky Lab należy do światowych liderów w licencjonowaniu technologii antywirusowej i posiada sieć ponad 70 partnerów OEM na całym świecie. Jej silnik antywirusowy, Kaspersky Anti-Virus, cieszy się ogromną popularnością zarówno wśród producentów oprogramowania oraz sprzętu, jak i dostawców usług. Firma posiada bogate doświadczenie w skutecznej integracji swoich technologii na poziomie stacji roboczych, serwerów pocztowych, zapór ogniowych i bram internetowych.
'Kaspersky Lab jest najszybciej rozwijającą się firmą na międzynarodowym rynku antywirusowym. Częściowo zawdzięcza to współpracy z partnerami OEM, od której firma rozpoczęła swą działalność’ – mówi Vitaly Bezrodnykh, dyrektor ds. rozwoju w Kaspersky Lab. 'U podstaw sukcesu Kaspersky Lab w branży OEM leży najlepsza technologia, dziesięć lat doświadczenia w rozwijaniu zindywidualizowanych rozwiązań, jak również zaangażowanie całego zespołu’.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.