Do współpracujących ze sobą LifeTube i Gamellon, dwóch największych agencji influencer marketingu i sieci partnerskich YouTube w Polsce, dołączyła agencja Szeri Szeri wraz z platformą DDOB. Szeri Szeri i DDOB uzupełnią ofertę agencji o blogerów, instagramerów i najpopularniejszych użytkowników Musical.ly.
LifeTube, Gamellon, Szeri Szeri i DDOB stworzą strategicznie współpracującą grupę ze wspólną ofertą. W ramach regularnych warsztatów wymienią się wewnętrznym know-how, uspójnią standardy obsługi klientów oraz stworzą wspólną ofertę dla marek, agencji i domów mediowych. Nowa oferta obejmie kampanie zarówno z najpopularniejszymi gwiazdami internetu, jak i z mikro-influencerami na YouTubie, Instagramie, blogach, Musical.ly, Facebooku i Snapchacie. Firmy poszerzą również zakres obsługi agencyjnej w obszarze strategii, kreacji oraz tworzenia własnych kanałów i branded content.
Partnerstwo ma również pomóc zrzeszonym we wszystkich sieciach twórcom w zdobywaniu popularności na różnych platformach i w cross-promocji z innymi influencerami. LifeTube i Gamellon zrzeszają łącznie ponad 570 youtuberów, DDOB to społeczność 35 tysięcy influencerów. Dzięki temu połączeniu firmy chcą zarówno wspierać wschodzące gwiazdy internetu, jak i pomagać już popularnym influencerom w wykorzystaniu wszystkich możliwych kanałów social media.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.