Kolejną spółką, która zyskała zainteresowanie Łukasza Wejcherta jest LeadR, agencja direct marketingu. Poprzednim właścicielem spółki było Cube Group, należące do funduszy Xevin Investments oraz IQ Partners. Kwoty transakcji nie ujawniono.
W wyniku umowy sprzedaży wszystkich udziałów w spółce LeadR, trafiła ona do portfolio firmy Łukasza Wejcherta – Dirlango.
Przejęcie LeadR przez Dirlango wpisuje się w naszą obecną strategię. Uruchamianie kolejnych usług w ramach naszej działalności będzie odbywać się podobnie. Naszym celem jest, aby po zgromadzeniu odpowiednich kompetencji, budowie silnego i samodzielnego zespołu, tworzyć nowe struktury agencyjne i tylko koordynować ich rozwój. Ostatnie duże przejęcia na rynku reklamowym pokazują, że rynek ten na nowo się konsoliduje i w tym właśnie odnajdujemy naszą szansę na poszukiwanie podmiotów zainteresowanych zakupem rozwijanych przez nas marek – powiedział Andrzej Cudny, prezes zarządu Cube Group.
Udało nam się z małej firmy PPC zbudować jedną z największych agencji performance marketingowych w Europie oraz efektywnie działający akcelerator w obrębie spółki. Zwieńczeniem sukcesu jest pozyskanie inwestora w postaci Łukasza i jego firmy Dirlango. Obecnie obserwujemy, a nawet poszukujemy projektów związanych z reklamą internetową na rynku CEE, które wpisywałyby się w filozofię inwestycyjną oraz inkubacyjną zarówno Cube Group, jak i Xevin Investments – wyjaśnił Gwidon Humeniuk, współzałożyciel Xevin Investments.
Na dotychczasowym stanowisku pozostanie Sebastian Białousz, prezes i założyciel agencji LeadR, który do tej pory odpowiedzialny był za zarządzanie i realizację strategii jej rozwoju.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.