Travel 2.0 za nami – bez lukru i akademickich teorii

Opublikowano: 8 listopada 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W spotkaniu Travel 2.0 wzięli udział eksperci zajmujący się na co dzień szeroko pojętym marketingiem internetowym, którzy dzielili się z uczestnikami konferencji wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnego wykorzystania strategii marketingowych w turystyce.

Hanna LaskowskaTravel 2.0 za nami – bez lukru i akademickich teorii

Okazje.eholiday.pl po starcie – pierwsze podsumowanie

Opublikowano: 23 lipca 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Dwa tygodnie temu Grupa eholiday.pl uruchomiła swoją platformę zakupów grupowych oferującą wyłącznie usługi noclegowe. W rozmowie z prezesem Grupy spróbujemy podsumować efekty i porozmawiać o tym co wyróżnia ten projekt od innych tego typu.

Hanna LaskowskaOkazje.eholiday.pl po starcie – pierwsze podsumowanie

Użytkownicy eholiday.pl tworzą przewodnik po Polsce

Opublikowano: 11 maja 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Każdy spośród 30 tys. zarejestrowanych użytkowników serwisu mapy.eholiday.pl może dodać opis swoich ulubionych miejsc i atrakcji turystycznych. Na najlepszych autorów czeka fantastyczna podniebna przygoda oraz wiele cennych nagród.

Hanna LaskowskaUżytkownicy eholiday.pl tworzą przewodnik po Polsce

Zmiany właścicielskie w Grupie eholiday.pl

Opublikowano: 4 kwietnia 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

IMAGIS S.A., większościowy udziałowiec Grupy eholiday.pl do której należy między innymi jeden z najpopularniejszych serwisów noclegowych w Polsce, odsprzedała swoje udziały. Część udziałów IMAGIS S.A. odkupili założyciele Grupy eholiday.pl, a pozostałą część nabyła firma Nzolo Holding Limited.

Hanna LaskowskaZmiany właścicielskie w Grupie eholiday.pl