GetResponse udostępniło swoim klientom nowy moduł – marketing automation. Równocześnie firma uruchomiła też bazę wiedzy: Marketing Automation Hub.
W czasie trwania testów klienci stworzyli blisko 11 tysięcy cykli automation, w ramach których wysłano ponad 4,2 mln wiadomości.
Panuje przekonanie, że proces wdrażania marketing automation jest skomplikowany i kosztowny. Jednak tak nie musi być. W GetResponse zaawansowane rozwiązania opakowaliśmy w przyjazny w użyciu interface, wspomagający proces tworzenia cykli marketing automation. Dzięki temu klient nie traci cennego czasu na zapoznawanie się z dokumentacją narzędzia. Zależy nam na tym, żeby nasi klienci mogli wykorzystać swój cenny czas do budowania efektywnych kampanii, nie do czytania instrukcji. Dla tych którzy chcą poszerzać swoją wiedzę z tego zakresu stworzyliśmy również bazę wiedzy, w której eksperci i praktycy z całego świata dzielą się swoim doświadczeniem: Marketing Automation Hub – powiedział Daniel Brzeziński, wiceprezes GetResponse.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.