Rusza kampania wizerunkowa WP

Opublikowano: 7 lipca 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

8 lipca startuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski – #dzjejesiewpolsce. Realizowane do września działania reklamowe koncentrować się będą m.in. wokół zmagań polskich sportowców w Rio de Janeiro podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich, Światowych Dni Młodzieży, wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych i innych, znaczących wydarzeń mających wpływ na naszą codzienność.

Dawid ZarazińskiRusza kampania wizerunkowa WP

Nowe logo Wirtualnej Polski ma podkreślać nowoczesność

Opublikowano: 30 sierpnia 2014. Kategoria: Marketing i reklama Rynek. Tagi: , , ,

Grupa Wirtualna Polska przedstawiła nowe logo i identyfikację wizualną – zmiany będą dotyczyć również strony głównej portalu. Nowe logo ma podkreślać nowoczesność marki. Kampania wizerunkowa prowadzona jest pod hasłem „Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce.”

Sylwester KozakNowe logo Wirtualnej Polski ma podkreślać nowoczesność