Po zalogowaniu do systemu transakcyjnego aktywni klienci MuliBanku poznają kwotę, jaką bank może im pożyczyć, nawet w ciągu 15 minut.
MultiBank wprowadził nowy proces obsługi aktywnych klientów. Na podstawie dotychczasowej historii współpracy zaoferuje im limit kredytowy w postaci: karty kredytowej, kredytu gotówkowego lub kredytu odnawialnego. Proponowana przez bank kwota widoczna jest po zalogowaniu do systemu transakcyjnego, pod nazwą „Oferta dla Ciebie”. Wysokość limitu aktualizowana jest na bieżąco, na podstawie aktywności klienta.
W optymalnych warunkach, aby skorzystać z oferty wystarczy 15 minut. Tak szybko limit może dostać osoba posiadająca podpisaną Umowę Ramową i wnioskująca o kredyt gotówkowy w dni robocze.
– „Oferta dla Ciebie” realizuje strategię cross sellingu MultiBanku. To także forma docenienia lojalności naszych dotychczasowych klientów. Dzięki indywidualnemu limitowi zyskają oni szybki i prosty dostęp do pieniędzy. Cała procedura kredytowa może przebiegać on-line. Aby pożyczyć pieniądze klient nie musi nawet wychodzić z domu. – mówi Grażyna Zawisza, Wicedyrektor Departamentu ds. Klientów Indywidualnych i Kart Płatniczych MultiBanku.
Aby skorzystać z oferty klient powinien wypełnić wniosek kredytowy na uproszczonym formularzu on-line. Decyzja zostanie podjęta przez bank w ciągu kilku minut. Jeśli klient podpisał wcześniej Umowę Ramową proces kredytowy finalizuje jednym kliknięciem w serwisie transakcyjnym. A pieniądze w ramach kredytu gotówkowego przelewane są na jego konto w ciągu kilku minut. W pozostałych przypadkach, w celu podpisania umowy bank zaproponuje wizytę w Centrum Usług Finansowych lub prześle dokumenty za pośrednictwem kuriera.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.