The New York Times w porozumieniu z firmą Betaworks pracują nad uruchomieniem News.me, projektu łączącego serwis informacyjny z elementami społecznościowymi. Co więcej, w przyszłości gazeta może być wydawana tylko w internecie.
John Borthwick, szef Betaworks zdradził, że prace nad News.me trwają od sześciu miesięcy. Premiera projektu planowana jest na koniec bieżącego roku.
Pomysł na News.me nie jest na internetowym rynku niczym nowym. Wykorzystuje go choćby Google w usłudze News oraz The Los Angeles Times w aplikacji Newsmatch, która „uczy się” zainteresowań czytelników i tworzy spersonalizowane strony z treściami.
W przypadku News.me największe znaczenie może mieć jednak reputacja gazety oraz internetowe doświadczenie partnera odpowiedzialnego m.in. za takie projekty jak TweetDeck czy Bit.ly.
Jak mówi Michael Zimbalist, wiceprezes The New York Times do spraw rozwoju, News.me ma łączyć elementy skocznościowe z dostępem do informacji w czasie rzeczywistym – ma być zupełnie nowym sposobem na konsumowanie wiadomości przez internet.
To nie jedyne plany gazety na internet. Arthur Sulzberger, wydawca pisma oświadczył, że w przyszłości The New York Times wydawany będzie jedynie w sieci a dostęp do treści będzie płatny. Taka zmiana będzie z pewnością końcem pewnej medialnej epoki.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.