Nowości w porównywarce cen Okazje.info

Internetowa porównywarka cen Okazje.info wprowadziła dla współpracujących sklepów zaawansowany mechanizm licytacji stawki CPC. Sprzedawcy mają możliwość ustalania stawek w zależności od przyjętej strategii marketingowej, by lepiej kontrolować pozycjonowanie swoich ofert w porównywarce.

– Nowe rozwiązanie pozwoli sklepom bardziej efektywnie zarządzać promocją ofert i monitorować ich pozycję na tle konkurencji. W ramach projektu „Strategie CPC”wdrożyliśmy także nowy, bardziej intuicyjny panel dla sklepów – mówi Wojciech Karwowski z Okazje.info.

Jednak odczuwalne zmiany przy korzystaniu z Okazje.info zauważą nie tylko sklepy. Dzięki pracy działu IT oraz zakupowi nowego sprzętu, wydajność i szybkość serwisu zwiększyła się w ciągu ostatnich miesięcy o 30 %. W ciągu pół roku Okazje.info rozrosły się też o 100 nowych kategorii, między innymi o technologiczne hity – telewizory 3d oraz monitory i telewizory LED. Na stronach wszystkich kategorii pojawiły się też zakładki „Najnowsze” prezentujące najnowsze produkty dostępne w sklepach.

Plany Okazje.info na czwarty kwartał 2010 roku obejmują intensywne prace nad redesignem i usability serwisu oraz dalsze rozwijanie oferty dla sklepów. Pod patronatem porównywarki powstaną też nowe projekty ecommerce.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top