Internetowa porównywarka cen Okazje.info wprowadziła dla współpracujących sklepów zaawansowany mechanizm licytacji stawki CPC. Sprzedawcy mają możliwość ustalania stawek w zależności od przyjętej strategii marketingowej, by lepiej kontrolować pozycjonowanie swoich ofert w porównywarce.
– Nowe rozwiązanie pozwoli sklepom bardziej efektywnie zarządzać promocją ofert i monitorować ich pozycję na tle konkurencji. W ramach projektu „Strategie CPC”wdrożyliśmy także nowy, bardziej intuicyjny panel dla sklepów – mówi Wojciech Karwowski z Okazje.info.
Jednak odczuwalne zmiany przy korzystaniu z Okazje.info zauważą nie tylko sklepy. Dzięki pracy działu IT oraz zakupowi nowego sprzętu, wydajność i szybkość serwisu zwiększyła się w ciągu ostatnich miesięcy o 30 %. W ciągu pół roku Okazje.info rozrosły się też o 100 nowych kategorii, między innymi o technologiczne hity – telewizory 3d oraz monitory i telewizory LED. Na stronach wszystkich kategorii pojawiły się też zakładki „Najnowsze” prezentujące najnowsze produkty dostępne w sklepach.
Plany Okazje.info na czwarty kwartał 2010 roku obejmują intensywne prace nad redesignem i usability serwisu oraz dalsze rozwijanie oferty dla sklepów. Pod patronatem porównywarki powstaną też nowe projekty ecommerce.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.