Eholiday.pl wprowadza do oferty ankietę reklamową

Opublikowano: 26 lipca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Serwis eholiday.pl wprowadził do swojej oferty nowy format reklamy – ankietę reklamową. Jej zadaniem jest wzmocnienie przekazu reklamowego i zwiększenie zainteresowania użytkowników reklamowanymi produktami. Pierwszym klientem, który zdecydował się wykorzystać nową formułę jest sieć hoteli Ibis.

Hanna LaskowskaEholiday.pl wprowadza do oferty ankietę reklamową

Startuje nowy program lojalnościowy Payback

Opublikowano: 16 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Wraz z 10 partnerami takimi jak: Allegro, BP, BZ WBK, Orange, Telekomunikacja Polska, Grupa Hotelowa Orbis, czy Real rozpoczyna działalność Program Bonusowy Payback. Przewagą nowego Programu ma być fakt, że obejmie on nie jedną, ale wiele firm z różnych sektorów prowadzących działalność detaliczną i online. Dzięki temu konsumenci będą mogli gromadzić punkty na każdym kroku, w trakcie codziennych zakupów.

Dawid ZarazińskiStartuje nowy program lojalnościowy Payback

Oferta Orbis w Hotele.pl

Opublikowano: 7 grudnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

4 grudnia br. została zawarta umowa o współpracy pomiędzy NETMEDIA a Orbisem. W niedalekiej przyszłości w bazie hotelowej serwisu Hotele.pl będą dostępne wszystkie obiekty należące do grupy Orbis. Założeniem jest, że oferta Hotele.pl, na którą składa się w tej chwili ponad 550 hoteli, powiększy się o 60 nowych obiektów. Kolejnym etapem współpracy będzie umieszczenie oferty Orbisu na wszystkich portalach należących …

Hanna LaskowskaOferta Orbis w Hotele.pl

Orbis nowym klientem SARE

Opublikowano: 14 października 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Uruchomiony niedawno pod adresem orbisonline.pl system rezerwacji miejsc noclegowych w hotelach należących do Grupy Hotelowej Orbis wykorzystuje SARE – pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP. Dzięki temu Klienci zainteresowani nowościami czy ofertami promocyjnymi będą otrzymywali je natychmiast prosto na swoje skrzynki e-mail. Orbis zdecydował się na wybór SARE z uwagi na wysoką jakość narzędzia pod względem …

Sylwester KozakOrbis nowym klientem SARE