PayU wchodzi na rynek węgierski, jest to kontynuacja dotychczasowej strategii rozwoju marki w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Węgry są kolejnym krajem – po Czechach, Polsce i Rumunii – w którym będzie można realizować płatności w sieci za pośrednictwem PayU. PayU debiutuje na dwóch wiodących platformach internetowych – Vatera i TeszVesz – obsługiwanych przez allegroup.hu. W rezultacie ich użytkownicy zostaną objęci nowym systemem płatności internetowych.
– Bazując na współpracy z Vatera i TeszVesz pracujemy nad wprowadzeniem marki PayU jako godnego zaufania i wartościowego systemu płatności internetowych. Wpłynie to korzystnie nie tylko na węgierski e-commerce, ale także na komfort użytkowników, którzy mają szansę na poznanie wygodnego sposobu płatności – mówi András Deák, Business Manager of PayU Hungary Ltd.
Zarówno zakupy w sieci, jak i płatności internetowe, mają na Węgrzech coraz więcej zwolenników, w związku z tym rynek ten otwiera przed PayU duże możliwości.
– Wejście na rynek węgierski to wielkie wyzwanie dla nas, ponieważ była to inwestycja zagraniczna bezpośrednio wynikająca ze strategii rozwoju Grupy PayU – mówi Piotr Posadzy, International Manager at PayU S.A.
– Mamy nadzieję, że podobnie jak w Polsce, usługi PayU staną się na Węgrzech bardzo popularne, co pozwoli spółce osiągnąć tytuł lidera na tamtejszym rynku płatności online – dodaje Marcin Jabłoński, CEO PayU S.A.
Obecnie na Węgrzech zarejestrowanych jest 2 700 sklepów internetowych, które zapewniają PayU duży zasięg działania. Spółka będzie zabiegała o uznanie ponad 3,5 mln węgierskich internautów.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.