12 grudnia 2001 INTERIA.PL S.A. zawarła umowę z PolCard S.A. na obsługę i rozliczanie transakcji opłacanych kartami płatniczymi w sieci Internet. Umowa umożliwi bezpieczne płacenie kartami VISA, EUROCARD, MASTERCARD, DINERS CLUB, JCB, POLCARD i PBK STYL za zakupy dokonane w INTERIA.PL.
Świadczona przez PolCard usługa, zwana Internet Order Online, umożliwia dokonywanie w czasie rzeczywistym zapłaty z wykorzystaniem kart wypukłych. Podczas dokonywania zakupów za pośrednictwem sieci Internet, dokonanie płatności kartą płatniczą odbywa się z pominięciem witryny sprzedawcy. Szyfrowane połączenie komputera nabywcy, mające na celu autoryzację karty, zestawiane jest bezpośrednio z serwerem PolCardu a do serwera sklepu przekazywana jest w ciągu kilku sekund zwrotna odpowiedź autoryzacyjna.
Takie rozwiązanie zapewnia, że poufne dane posiadacza karty nie są ujawniane w punkcie handlowo-usługowym, ani nie są przechowywane na serwerach sprzedawcy.
Model bezpieczeństwa transakcji internetowych przyjęty przez PolCard został oparty na protokole SSL, w który wyposażona jest standardowo większość przeglądarek internetowych, z możliwością wykorzystania pełnego 128-bitowego szyfrowania danych. W celu podniesienia bezpieczeństwa transakcji internetowych, wprowadzonych jest kilka poziomów weryfikacji transakcji. Dodatkowo, począwszy od 1 kwietnia br., płatności internetowe regulowane poprzez centrum autoryzacyjne PolCard, zabezpieczone są koniecznością podania kodu CVV2/CVC2.
http://www.interia.pl
http://www.polcard.pl
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.