Polskapresse zwiększa udziały w Gruper.pl

8 listopada br. Polskapresse nabyła kolejne udziały w spółce Gruper, będącej właścicielem platformy zakupów grupowych Gruper.pl. W wyniku transakcji Polskapresse zwiększyła swoje zaangażowanie do 19 proc.

 

Polskapresse pierwsze udziały w serwisie Gruper.pl (10 proc.) objęła we wrześniu 2010 roku, kiedy portal miał nieco ponad 120 tys. użytkowników. Po ponad roku, Gruper.pl zajmuje stabilną drugą pozycję na polskim rynku zakupów grupowych, z prawie 1,5 mln użytkowników miesięcznie.

– Popularność i wyniki serwisu Gruper.pl potwierdzają trafność naszej zeszłorocznej decyzji – mówi  Grzegorz Haftarczyk, wiceprezes PolskapresseZwiększyliśmy nasze zaangażowanie w spółce, gdyż widzimy duży potencjał rozwojowy tego segmentu biznesu na rynkach lokalnych i regionalnych.

Zwiększenie udziałów Polskapresse jest związane z dalszymi planami rozwoju serwisu, w tym wzmocnieniem jego pozycji w regionach Polski. Gruper.pl i Polskapresse współpracują przede wszystkim w zakresie promocji i sprzedaży.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top