Właściciel serwisów Rp.pl, Ekonomia24.pl i Parkiet.com, Presspublica, zdecydował się wprowadzić jednolity system opłat za dostęp do wybranych treści wyżej wymienionych witryn. Oznacza to, że aby przeczytać część artykułów w internetowym wydaniu Rzeczpospolitej trzeba będzie za to zapłacić. I to niestety niemało.
Z założenia, wszystkie treści zamieszczone w takich działach jak serwis informacyjny, ekonomiczny i prawo, będą płatne dla
użytkowników. W chwili obecnej system opłat, jaki ma zacząć obowiązywać m.in. w serwisie Rzeczpospolitej, znajduje się w fazie przejściowej. Po otwarciu danego artykułu użytkownikowi wyświetla się komunikat o odpłatnej treści. Można go zamknąć i przeczytać cały artykuł, ale taka sytuacja już wkrótce nie będzie miała miejsca.
Artykuły unikalne i eksperckie na Rp.pl, Ekonomia24.pl i Parkiet.com mają być odpłatne w formie abonamentowej. Za darmo zarejestrowani użytkownicy serwisów będą mogli odczytywać tylko 25 artykułów miesięcznie. Z kolei, niezarejestrowani użytkownicy limit ten będą mieli ograniczony do 10 treści w serwisie.
Opłaty ustanowione przez Presspublica za dostęp do unikalnych treści są bardzo wysokie. Są one wzorowane najprawdopodobniej na największych wydawcach na świecie, tyle że polskie warunki są nieco inne niż np. w zachodniej Europie. Za miesięczny dostęp do artykułów bez limitów użytkownik zapłaci 99 zł. Kwartalny pakiet kosztuje 259 zł, a roczny aż 990 zł. Pakiet Premium zawierający wszystkie narzędzia serwisu, dostęp do archiwum oraz aplikację do pobrania wydania na iPada kosztuje od 299 zł za miesiąc, do 2990 zł za rok. Są to horrendalnie wysokie stawki i wielu użytkowników nie będzie skłonnych ich zapłacić.
Prenumeratorzy Rzeczpospolitej otrzymają dostęp do wszystkich dotychczasowych serwisów internetowych, programów, nowych, specjalistycznych tytułów wyłącznie w ramach swoich pakietów.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.