Streetcom, agencja marketingu rekomendacji, dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Przystąpienie do IAB jest naturalnym krokiem w rozwoju Streetcom Polska. Działamy zarówno w świecie realnym, jak w internecie – wszędzie tam, gdzie konsumenci rozmawiają ze sobą. Integrujemy światy on-line i off-line. Mamy największe na rynku doświadczenie w prowadzeniu kampanii rekomendacji, opartych o opinie szczegółowo wyselekcjonowanych z naszej społeczności konsumentów. Wszystkie kampanie opieramy na wyjątkowej społeczności Ekspertów Streetcom. W 2012 roku stworzyliśmy submarkę Streetcom Interactive, podkreślając nasze kompetencje w tej dziedzinie. Od kilku lat rozwijamy usługi, działając coraz szerzej w obszarze Internetu i w mediach społecznościowych. Jestem przekonana, że współpraca w ramach grup roboczych IAB pozwoli nam aktywnie włączyć się w budowanie standardów i rozwój branży – powiedziała Matylda Szymalska, prezes zarządu Streetcom Polska.
Streetcom Polska jest agencją prowadzącą działania oparte na marketingu rekomendacji konsumenckich. Społeczność Ekspertów Streetcom liczy ponad 230 000 osób. Kampanie odbywają się w świecie realnym i w sieci. W 2012 roku powstała submarka Streetcom Interactive. Agencja zajmuje się kompleksową obsługą firm w zakresie Product Seeding, Interactive i Research.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest największą organizacją branżową, skupiającą blisko 200 największych firm polskiego internetu.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.