Agencja marketing services TEQUILAPolska została Agencją BTL Roku 2004. Ten prestiżowy tytuł przyznawany jest przez VFP Communications wydawcę Media i Marketing Polska. TEQUILA została Agencją Roku już po raz drugi – poprzednio w 2002 roku.
'Z wielką radością przyjąłem informację o przyznaniu naszej agencji tego zaszczytnego tytułu. Jestem pewien, że potraktujemy to wyróżnienie jako kolejny element mobilizujący nas do poszukiwania jeszcze lepszych rozwiązań w naszej pracy.
Satysfakcję sprawia fakt, że przyjęta zmiana pozycjonowania TEQUILA na nową formułę 'Brand Energizing' i towarzyszące temu zmiany w podejściu do tworzenia standardów marketing services zyskały uznanie rynku.' – powiedział Michał Lehmann Dyrektor Generalny TEQUILAPolska
O przyznaniu tytułu Agencji Roku decydowały: rozwój firmy, jakość świadczonych usług, działalność na rzecz całej branży, zdobyte nagrody, liczba klientów, przychody, liczba wygranych przetargów. To już kolejna w tym roku nagroda dla TEQUILAPolska. Wcześniej w Międzynarodowym Konkursie Marketingu Bezpośredniego Boomerang 2004 agencja otrzymała nagrodę Boomerang w kategorii 'program lojalnościowy' oraz wyróżnienie w kategorii 'kampania direct mail'. Z kolei w konkursie marketingu bezpośredniego Złota Strzała TEQUILA zdobyła nagrodę Złota Strzała w kategorii 'przesyłka bezpośrednia BtoC' oraz wyróżnienie w kategorii 'projekt graficzny'.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.