Toshiba na pierwszym miejscu w sprzedaży notebooków w Polsce

Po niespełna rocznej obecności przedstawicielstwa firmy Toshiba na polskim rynku firma uzyskała prawie 21 procentowy udział w rynku, deklasując dotychczasowego lidera.

Bezpośrednia obecność firmy na błyskawicznie rozwijającym się rynku komputerów przenośnych sprawiła, że sprzedaż notebooków z logo Toshiba wzrosła w stosunku do analogicznego kwartału roku 2005 o ponad 160%.

„Otwierając biuro w Polsce deklarowaliśmy, że będziemy chcieli uzyskać pozycję
lidera w roku 2006 i jak widać realizujemy wcześniej wyznaczone cele” –
powiedział Andrzej Kuźniak, dyrektor generalny Działu Systemów Komputerowych,
Toshiba Europe GmbH.  „Jestem przekonany, że Toshiba, która jako pierwsza na
świecie wyprodukowała notebooki PC i przeznacza xxx na badania i rozwój
nowych technologii,  sprosta wyzwaniom jakie stawia rynek liderowi”  – dodał.

Jak szacuje Gartner w pierwszym kwartale roku 2006 dostawcy notebooków
sprzedali w sumie w Polsce ponad 160 tysięcy komputerów przenośnych, z czego
prawie 80 procent dostarczyło pięciu największych producentów laptopów –
Toshiba, Acer, Fujitsu-Siemens, Asus i Hewlett-Packard.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top