Od kwietnia br. do ARBOinteractive dołączył portal informacyjny TVP.info oraz serwis branży marketingu, mediów i sprzedaży Brief.pl. Obie witryny znalazły się w ofercie sieci reklamy biznesowej BizOn media oraz sieci internetowej reklamy wideo V2Media.
TVP.info oraz Brief.pl wzmocniły w sieci BizOn media pakiet Opinie/Newsroom, zaś Brief.pl został włączony również do pakietu Marketing i PR. Na obu witrynach dostępne są płaskie formy reklamy. Sieć V2Media sprzedawać będzie natomiast prerolle i postrolle emitowane przy materiałach wideo. Na TVP.info są to informacje z Polski i ze świata, na Brief.pl natomiast wywiady i relacje ze świata biznesu, marketingu i sprzedaży.
Serwis TVP.info publikuje bieżące doniesienia z kraju i ze świata. Witryna udostępnia poza tym oglądanie online wybranych pozycji informacyjnych z ramówki TVP, np. Teleexpress, Wiadomości, Minęła dwudziesta czy Raport z Polski. W marcu 2011 witryna zanotowała ponad 3,4 mln odsłon oraz 433 000 użytkowników. Ponad połowa z nich to osoby w wieku 15-34 lata (Megapanel PBI/Gemius, 2011.01).
Druga z nowych witryn w portfolio grupy ARBOinteractive to Brief.pl – strona magazynu o tematyce biznesowej, marketingowej i sprzedażowej. W internetowym wydaniu Brief publikuje wypowiedzi eksperckie i wywiady z ludźmi biznesu, specjalistami marketingu, przedstawicielami agencji oraz mediów, a także doniesienia z branży.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.