Rusza kampania wizerunkowa WP

Opublikowano: 7 lipca 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

8 lipca startuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski – #dzjejesiewpolsce. Realizowane do września działania reklamowe koncentrować się będą m.in. wokół zmagań polskich sportowców w Rio de Janeiro podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich, Światowych Dni Młodzieży, wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych i innych, znaczących wydarzeń mających wpływ na naszą codzienność.

Dawid ZarazińskiRusza kampania wizerunkowa WP

Poczta elektroniczna wciąż najpopularniejszą formą kontaktu

Opublikowano: 11 sierpnia 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Pomimo ogromnej popularności sieci społecznościowych e-mail wciąż pozostaje najpopularniejszą formą kontaktu ze znajomymi – takie są wnioski z badania przeprowadzonego przez IIBR na zlecenie Wirtualnej Polski.

Sylwester KozakPoczta elektroniczna wciąż najpopularniejszą formą kontaktu

Wirtualna Polska odświeża Bloog.pl

Opublikowano: 14 czerwca 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Bloog.pl, jedna z najważniejszych platform blogowych w polskiej sieci, przeszedł przemianę. Serwis został przebudowany i uproszczony; dostosowano go m.in. do różnych rodzajów urządzeń mobilnych. Ma nową grafikę i funkcje.

Dawid ZarazińskiWirtualna Polska odświeża Bloog.pl