Rekordowe wydatki na komunikację cyfrową

Opublikowano: 5 maja 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Według badania AdEx – realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – w roku 2015 reklama online w Polsce wróciła do dwucyfrowej dynamiki, osiągając wzrost na poziomie 20% rok do roku. Dzięki temu padł kolejny rekord wartości – wydatki na komunikację cyfrową wyniosły prawie 3,2 mld zł.

Dawid ZarazińskiRekordowe wydatki na komunikację cyfrową

IAB Polska publikuje „Mapę Podmiotów Internetowych 2015”

Opublikowano: 27 października 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Do tegorocznej, czwartej już edycji Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska zgłoszona została rekordowa liczba 350 logotypów, co świadczy o niezwykle dynamicznym rozwoju branży internetowej. Mapa podzielona została na sześć nowych kategorii: kreacja i realizacja, narzędzia, powierzchnie reklamowe, analizy, e-commerce i usługi.

Dawid ZarazińskiIAB Polska publikuje „Mapę Podmiotów Internetowych 2015”