Nowe logo Wirtualnej Polski ma podkreślać nowoczesność

Opublikowano: 30 sierpnia 2014. Kategoria: Marketing i reklama Rynek. Tagi: , , ,

Grupa Wirtualna Polska przedstawiła nowe logo i identyfikację wizualną – zmiany będą dotyczyć również strony głównej portalu. Nowe logo ma podkreślać nowoczesność marki. Kampania wizerunkowa prowadzona jest pod hasłem „Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce.”

Sylwester KozakNowe logo Wirtualnej Polski ma podkreślać nowoczesność

Kody zniżkowe na zakupy w Wirtualnej Polsce

Opublikowano: 19 marca 2014. Kategoria: Sklepy internetowe. Tagi: ,

Wirtualna Polska wspólnie z Cuponation uruchomiła serwis z kuponami zniżkowymi do popularnych sklepów internetowych. W serwisie kodyrabatowe.wp.pl użytkownicy znajdą kody rabatowe do ponad 600 sklepów internetowych.

Sylwester KozakKody zniżkowe na zakupy w Wirtualnej Polsce

Wirtualna Polska wystartowała z cyklem webinariów „Think mobile”

Opublikowano: 21 czerwca 2013. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: , ,

Biuro Reklamy WP.PL i multimedialna sieć sprzedaży AdTotal ruszyły z cyklem bezpłatnych webinariów dotyczących reklamy mobilnej, „Think mobile”. Konferencje skierowane zostały do klientów BR WP.PL i AdTotala, a także marketerów działających w branży internetowej.

Dawid ZarazińskiWirtualna Polska wystartowała z cyklem webinariów „Think mobile”

Wirtualna Polska odświeża Bloog.pl

Opublikowano: 14 czerwca 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Bloog.pl, jedna z najważniejszych platform blogowych w polskiej sieci, przeszedł przemianę. Serwis został przebudowany i uproszczony; dostosowano go m.in. do różnych rodzajów urządzeń mobilnych. Ma nową grafikę i funkcje.

Dawid ZarazińskiWirtualna Polska odświeża Bloog.pl