Awin powstaje z połączenia zanox i Affiliate Window

Opublikowano: 9 marca 2017. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: , , ,

zanox, sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 marca połączyły siły tworząc nową markę pod nazwą Awin. zanox i Affiliate Window należą do Grupy zanox, utworzonej w 2010 roku w wyniku przejęcia Affiliate Window. 

Sylwester KozakAwin powstaje z połączenia zanox i Affiliate Window

Konferencja zanox – Polska najważniejszym graczem marketingu afiliacyjnego w regionie

Opublikowano: 19 września 2013. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: , , , , ,

Podczas konferencji Expert Day, którego organizatorem był zanox, rozmawiano o rynku marketingu afiliacyjnego i jego przyszłości. Według zanox, tylko w zeszłym roku odnotowano wzrost liczby programów efektywnościowych o 30 proc., a Polska jest przyczółkiem do ekspansji w regionie.

Sylwester KozakKonferencja zanox – Polska najważniejszym graczem marketingu afiliacyjnego w regionie

Z Google Polska do zanox

Opublikowano: 31 sierpnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Firma zanox, sieć reklamy efektywnościowej, zatrudniła nowego menadżera sprzedaży, Tomasza Karolaka, który dotychczas pracował w Google Polska.

Marta Michałek-MachniewskaZ Google Polska do zanox

zanox w nowej odsłonie – strategia Straight to Performance

Opublikowano: 15 marca 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Koncern z Berlina zaprezentował całkowicie nową wersję swojego serwisu internetowego zanox.pl, a także zanox.de i zanox.com. Powyższe zmiany to widoczny efekt nowej strategii działania „Straight to performance – reklama efektywnościowa, która działa”.

Hanna Laskowskazanox w nowej odsłonie – strategia Straight to Performance