zanox tworzy największą w Europie sieć afiliacyjną

Opublikowano: 26 lipca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , ,

Axel Springer oraz PubliGroupe przeniosły większość udziałów Digital Window, lidera marketingu afiliacyjnego w Wielkiej Brytanii do swojej spółki zależnej, zanox. Kolejną zmianą w firmie jest nowy wiceprezes, którym został Joachim Piroth, będzie on pracować w berlińskiej centrali firmy.

Hanna Laskowskazanox tworzy największą w Europie sieć afiliacyjną

smava.pl wybiera zanoxowy model „płać za efekt”

Opublikowano: 21 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Portal pożyczek społecznościowych smava.pl rozpoczął współpracę z firmą zanox, globalnym liderem marketingu internetowego w modelu „płać za sukces”. Dzięki podpisanej umowie, wydawcy serwisów internetowych i blogerzy działający w sieci zanox będą mogli zarobić 200 zł za każdą uruchomioną pożyczkę lub inwestycję na portalu smava.pl.

Tomasz Uchańskismava.pl wybiera zanoxowy model „płać za efekt”

zanox: rośniemy szybciej niż rynek

Opublikowano: 22 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Rynek marketingu internetowego w modelu „płać za sukces” urósł w zeszłym roku o 30%, a jego wartość wyniosła ok 50 mln złotych. zanox w Polsce w 2008 roku zwiększył przychód o ponad 35% w stosunku do planów, rok 2009 też zapowiada się dobrze dla marketingu w modelu „płać za sukces”, dlatego zarząd zanox przyjął nową strategię rozwoju w regionie Europy Centralnej i Wschodniej, w tym także polskiego biura.

Hanna Laskowskazanox: rośniemy szybciej niż rynek

Zanox nie boi się kryzysu

Opublikowano: 17 lutego 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Bywa, że ciężkie czasy zmuszają firmy do radykalnych kroków: zwolnień, zamykania oddziałów, czy wycofywania się z pewnych rynków. Do czujnego ucha redakcji e-biznes.pl doszły głosy sugerujące, jakoby zanox, międzynarodowa firma zajmująca się między innymi marketingiem afiliacyjnym oraz marketingiem wyszukiwarek, planowała ograniczyć lub nawet zlikwidować swoją działalność w Polsce. Poprosiliśmy firmę o komentarz w tej sprawie.

Dawid ZarazińskiZanox nie boi się kryzysu

Czy Kryzys oznacza koniec bezpłatnych treści i usług w internecie?

Opublikowano: 24 listopada 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Ponad połowa internautów jest skłonna zapłacić miesięcznie dwa dolary amerykańskie lub ich równowartość za korzystanie z bezpłatnej wyszukiwarki – Google, co piąty za używanie serwisu Yahoo i Yahoo. Jak spowolnienie gospodarcze wpłynie na zjawisko określane mianem „free web economy” i serwisy internetowe oferujące bezpłatne treści w internecie? Blisko półtora rok temu idea bezpłatnych treści online podbiła świat online. Internetowa wersja …

Hanna LaskowskaCzy Kryzys oznacza koniec bezpłatnych treści i usług w internecie?

Web 2.0 EXPO Europe 2008 zakończone

Opublikowano: 27 października 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W stolicy Niemiec zakończyła się jedna z najważniejszych imprez w Europie poświęcona internetowym startupom – Web 2.0 Expo Europe 2008. Swoimi doświadczeniami z młodymi przedsiębiorcami dzielili się przedstawiciele m.in.: eBay, IBM, Noki, mobile.de i zanox. Firmy z całej Europy reprezentujące branżę internetową i IT, młodzi przedsiębiorcy, aniołowie biznesu i przedstawiciele Venture Capital spotkali się w Berlinie, aby przez ostatnich 7 …

Hanna LaskowskaWeb 2.0 EXPO Europe 2008 zakończone