Jak testy A/B mogą wpłynąć na efektywność zakupów? Czy wykorzystanie układu „kafelkowego” zwiększa konwersję? Okazje.info przygotowało raport z testów. Autorem opracowania jest Bartłomiej Dymecki.
Na postawione pytanie „Jak ocenić skuteczność serwisów e-commerce?” można odpowiedzieć „poprzez wykorzystanie testów A/B”. W przypadku Okazje.info kluczowym wskaźnikiem jest współczynnik konwersji, którego zwiększenie wprost wpływa na przychody spółki. Jaka jest jednak specyfika serwisów eCommerce? W raporcie czytamy:
Jeśli serwis e-commerce’owy ma rozbudowaną strukturę, warto opracować autorski mechanizm testów. Taki cel postawiła sobie Grupa Okazje, myśląc o wersji dla swojej porównywarki cen. Było to o tyle istotne, że ze względu na wprowadzenie dodatkowego systemu wydłużyłby się czas ładowania strony. Ponadto zastosowanie własnej technologii znacznie ułatwiło przeprowadzenie integracji z systemami wewnętrznymi.
W raporcie znajdziemy również odpowiedź na pytanie czy bardziej efektywny okazał się układ „paskowy” czy modne w ostatnim okresie „kafle”.
Raport „Testy A/B dla serwisu internetowego” można pobrać z naszych stron.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.