Każda dobrze poprowadzona kampania reklamowa przynosi duże rezultaty. W zależności od tego, jaki był jej cel, może to być fizyczny wzrost przychodu firmy, zwiększenie rozpoznawalności marki czy wykreowanie jej odpowiedniego wizerunku. Korzyści z reklam displayowych nie są mniejsze od innych kampanii reklamowych. Co więcej, można je jeszcze bardziej wykorzystać, opierając się na wiedzy i doświadczeniu agencji reklamowych.
Tworzenie reklam displayowych powinno koncentrować się na dwóch kwestiach. Pierwszą z nich jest wykreowanie konkretnego wizerunku firmy, a drugą, osiągnięcie wzrostu sprzedaży. W tej drugiej kwestii istotne jest to, by reklama banerowa była zaprojektowana w ten sposób, aby jak najczęściej powodowała, że użytkownik wchodzi w interakcje z przekazem reklamowym, czyli po prostu kilka w baner. Uzyskanie wysokiego współczynnika klikalności pozwala maksymalnie wykorzystać budżet przeznaczony na reklamę. A pomóc w tym może dobra agencja reklamowa.
Uzyskanie wysokiego współczynnika klikalności w przypadku reklam banerowych wcale nie jest takie proste. Ważne są tutaj wieloetapowe działania optymalizujące. Często nad jednym banerem reklamowym pracuje się wielokrotnie, dostosowując kolorystykę, poszczególne elementy czy formę przekazu, do aktualnych wymagań rynku. Bardzo często nawet delikatna zmiana hasła call to action powoduje, że klikalność wzrasta nawet kilkukrotnie.
Innym ważnym elementem, nad którym pracują agencje reklamowe, są działania remarketingowe. Polegają one na pokazywaniu reklamy użytkownikowi, który z różnych względów, przerwał proces zakupowy na pewnym jego etapie. Może to być już sam moment przeglądania oferty, albo taka sytuacja, w której już jakieś produkty znalazły się w koszyku, ale jeszcze nie zostały ostatecznie zakupione. Niektóre firmy przyjmują jeszcze bardziej rozległą strategię na tym polu. Gdy na przykład klient dokona zakupów, powiedzmy – spożywczych, i podczas oczekiwania na dostawę jednak zrezygnuje z zamówienia i je anuluje. Wtedy niektóre firmy nie tylko wychodzą do niego z częstszym wyświetlaniem reklam, ale również dają konkretne korzyści, np. bony zniżkowe na kolejne zakupy. Możliwości jest wiele, które można skutecznie wykorzystać tylko przy wsparciu dobrej agencji reklamowej.
źródło: http://promotraffic.pl/kampanie-banerowe/
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.