PayU wchodzi na rynek węgierski, jest to kontynuacja dotychczasowej strategii rozwoju marki w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Węgry są kolejnym krajem – po Czechach, Polsce i Rumunii – w którym będzie można realizować płatności w sieci za pośrednictwem PayU. PayU debiutuje na dwóch wiodących platformach internetowych – Vatera i TeszVesz – obsługiwanych przez allegroup.hu. W rezultacie ich użytkownicy zostaną objęci nowym systemem płatności internetowych.
– Bazując na współpracy z Vatera i TeszVesz pracujemy nad wprowadzeniem marki PayU jako godnego zaufania i wartościowego systemu płatności internetowych. Wpłynie to korzystnie nie tylko na węgierski e-commerce, ale także na komfort użytkowników, którzy mają szansę na poznanie wygodnego sposobu płatności – mówi András Deák, Business Manager of PayU Hungary Ltd.
Zarówno zakupy w sieci, jak i płatności internetowe, mają na Węgrzech coraz więcej zwolenników, w związku z tym rynek ten otwiera przed PayU duże możliwości.
– Wejście na rynek węgierski to wielkie wyzwanie dla nas, ponieważ była to inwestycja zagraniczna bezpośrednio wynikająca ze strategii rozwoju Grupy PayU – mówi Piotr Posadzy, International Manager at PayU S.A.
– Mamy nadzieję, że podobnie jak w Polsce, usługi PayU staną się na Węgrzech bardzo popularne, co pozwoli spółce osiągnąć tytuł lidera na tamtejszym rynku płatności online – dodaje Marcin Jabłoński, CEO PayU S.A.
Obecnie na Węgrzech zarejestrowanych jest 2 700 sklepów internetowych, które zapewniają PayU duży zasięg działania. Spółka będzie zabiegała o uznanie ponad 3,5 mln węgierskich internautów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.