W ramach świątecznej niespodzianki dla użytkowników BiznesNet.pl, redakcja serwisu wraz z internetowym sklepem Wino24.pl zaprasza do wzięcia udziału w konkursie. Wykazanie się w nim wiedzą na temat win, zapewnia uczestnikom w każdym tygodniu trwania zabawy, nagrody w postaci trzech zestawów sześciu wysokiej jakości win.
Każdy, kto odwiedzi stronę konkursową w wortalu www.biznesnet.pl, prawidłowo odpowie na kilka pytań związanych z produkcją i konsumpcją markowych win, oraz dokona poprawnej rejestracji swojego uczestnictwa w konkursie – bierze udział w cotygodniowym losowaniu nagród. Zwycięzcy otrzymują wygrane wina pocztą w ciągu siedmiu dni od ogłoszenia wyników na stronach internetowych Wino24.pl oraz BiznesNet.pl.
Świąteczna propozycja konkursowa dla odbiorców serwisu www.BiznesNet.pl podyktowana została nie tylko kalendarzowymi okolicznościami, ale także zaleceniami fachowców badających warunki sprzyjające efektywności pracy w sektorze biznesowym. Zapewniają oni, że „najlepszym sposobem na zapobieganie negatywnym skutkom intensywnej pracy jest zachowanie higieny życia zawodowego poprzez zapewnienie odpowiedniej dozy rozrywki”. Konkurs z dobrym winem w tle jest zatem świetną do tego okazją.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.