Müller Polska uruchomił polską stronę internetową www.mullerpolska.pl. Nowa strona to źródło informacji o firmie i jej produktach, a także doskonała zabawa dla dużych i małych miłośników mlecznych przysmaków.
Serwis Müller’a to kontynuacja strategii firmy, której celem jest przekonanie konsumentów o wyjątkowych walorach smakowych jej produktów. Przejrzysta grafika oraz intuicyjna komunikacja serwisu zachęcają do zgłębienia szczegółów mlecznej krainy, po której oprowadza nas sympatyczna krowa Müller’a, znana z reklam telewizyjnych i materiałów POS.
Oprócz obowiązkowych informacji korporacyjnych dotyczących firmy, marki, gwarancji, polityki jakości oraz oferowanych produktów, znajdziemy tu sporo dodatków zapraszających do interaktywnej zabawy z Müller’em. Zakładka „pyszna zabawa” zawiera informacje o konkursach oraz aktualnych promocjach, tapety do ściągnięcia, oryginalne e-kartki, które internauta samodzielnie przygotowuje i wysyła do dowolnego adresata, a także grę w mleczne literki, która wciągając do zabawy, zachęca internautę do zdobywania kolejnych poziomów wyjątkowych smaków MüllerMilk, przedłużając tym samym czas spędzany w wirtualnym świecie mlecznych pyszności.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.