W 2008 Converse świętuje 100-lecie istnienia. Pod hasłem “Connectivity” rusza globalna kampania Converse'a, która przedstawia znane osoby ze świata muzyki, sportu oraz szeroko pojętej popkultury. W Polsce zaproszenie do projektu przyjął dziennikarz, publicysta, showman – Kuba Wojewódzki.
W najnowszej kampanii Converse’a, Kuba Wojewódzki pojawi się obok wielu wspaniałych osób, o których śmiało można powiedzieć, że mają status legend popkultury: największy buntownik XX wieku – James Dean, dziennikarz, twórca stylu GONZO – Hunter S. Thompson, basista Sex Pistols i legenda punku – Sid Vicious. „Connectivity” łączy w sobie przeszłość z teraźniejszością. Obok kultowych już postaci w kampanii pojawią się: wokalistka Blackhearts – Joan Jett, zdobywca nagrody GRAMMY, lider zespołu Green Day – Billie Joe Armstrong, gwiazda muzyki eclectic urban – M.I.A; jeden z najlepszych zawodników NBA – Dwyane Wade, gwiazda muzyki hip-hop, aktor, zdobywca statuetki GRAMMY – Common oraz liderka nowojorskiego, punkowego zespołu Yeah Yeah Yeah’s – Karen O.
„Converse to firma, która jako pierwsza pojawiła się w sporcie i muzyce. Jesteśmy bardzo dumni ze swojej historii oraz podekscytowani tym co może przynieść marce kolejny wiek. „Connectivity” to kampania, która w wyjątkowy sposób oddaje ducha marki. Jest połączeniem przeszłości i przyszłości. Stanowi ukłon
w kierunku tych wszystkich osób, które inspirowały i inspirują oryginalność oraz utożsamiają wartości marki Converse.” – powiedział Geoff Cotrill, Chief Marketing Officer marki Converse
Kuba Wojewódzki – polski bohater kampanii – zapytany, dlaczego zdecydował się wziąć udział w kampanii marki Converse, powiedział: „Filozofia jest prosta – kto nie chodził w młodości w trampkach Converse’a ten na starość będzie świnią. No ewentualnie dostanie duchowego platfusa. Ten but to jeden ze słupów milowych pop kultury, obok coca coli i rock and rolla. Chodzenie w trampkach Converse’a jest jak chodzenie z Marilyn Monroe – stylowe, zauważalne i świadczące o klasie. Poza tym lubię dobre towarzystwo złych chłopców. A James Dean i Sid Vicious to klasyczny przykład modelowego "bad company". Pamiętajmy, że Sid miał zwyczaj okładania dziennikarzy łańcuchem od roweru, a James zakończył żywot w jednym z najefektowniejszych i najszybszych opakowań na kółkach. Trudno o lepszy przykład.”
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.