Wystartował Bebo.gazeta.pl – polska wersja jednej z większych globalnych społecznych sieci medialnych na świecie. Użytkownicy nowego serwisu będą mogli tworzyć własne profile i grupy znajomych oraz dzielić się z przyjaciółmi zdjęciami, treściami rozrywkowymi
i muzyką.
Polski serwis Bebo jest skierowany do odbiorców z grupy wiekowej 15-30 lat, ze szczególnym uwzględnieniem użytkowników w wieku 15-25 lat. Znajdą się w nim lokalne i globalne treści wideo dostarczane przez Agorę i jej partnerów oraz partnerów medialnych Bebo, m.in.: BBC, CBS, Endemol, MTV i Yahoo!.
Umowa o współpracy została zawarta na wyłączność. Bebo dostarcza pełną wersję swojej sieci społecznej w polskiej wersji językowej i zagwarantuje rozwój platformy. Agora odpowiada za sprzedaż powierzchni reklamowej i promocję wspólnego serwisu.
– Podpisanie umowy z Bebo to ważne wydarzenie. Połączymy silną pozycję Agory w społecznościach internetowych z globalnym doświadczeniem naszego partnera. Razem chcemy być liderem wśród sieci społecznych w Polsce. Reklamodawcom zaoferujemy innowacyjne formy dotarcia do grupy użytkowników, która jest coraz trudniejsza do uchwycenia przez tradycyjne media – mówi Tomasz Józefacki, dyrektor Pionu Internet Agory.
– Sieci społeczne oznaczają dzisiaj coś więcej, niż proste narzędzia komunikacyjne. Bebo to społeczna sieć medialna, w której styl życia i kontent idą ze sobą w parze, a użytkownicy używają mediów i rozrywki jako środków wyrazu. Nasza współpraca z Agorą pozwoli wykorzystać jej wiodącą pozycję w mediach w Polsce i zaoferować polskim użytkownikom Bebo bogactwo kontentu rozrywkowego – mówi Joanna Shields, prezes Bebo.
www.bebo.com jest jedną z najpopularniejszych anglojęzycznych społecznych sieci medialnych na świecie. Serwis, założony w lipcu 2005 r., ma obecnie ponad 40 mln zarejestrowanych użytkowników z Wielkiej Brytanii, Irlandii, USA, Australii i Nowej Zelandii, którzy wykonują w nim 12 mld odsłon miesięcznie. Serwis jest liderem pod względem zasięgu w Irlandii oraz Wielkiej Brytanii, a w Nowej Zelandii jest najpopularniejszą społeczną siecią medialną. Trwają prace nad uruchomieniem wersji francuskiej, włoskiej, niemieckiej i hiszpańskiej serwisu. W roku 2006 www.bebo.com został uznany za najlepszy serwis społecznościowy w prestiżowym konkursie Webby w kategorii „People’s Voice”.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.