Acxiom Polska i Open Finance podjęły współpracę w zakresie przygotowania wspólnych raportów dotyczących korzystania z instrumentów finansowych przez polskie społeczeństwo. Już w lutym pierwsza publikacja.
Acxiom Polska oraz Open Finance łączą siły chcąc w pełni wykorzystać posiadaną wiedzę i kompetencje. Wspólne raporty będą tworzone na podstawie danych przygotowanych przez Acxiom, które następnie zostaną opracowane przez analityków Open Finance oraz wzbogacone o komentarze.
„Głównym zastosowaniem zgromadzonych przez nas informacji na temat milionów polskich gospodarstw domowych są kampanie marketingu bezpośredniego oraz działania wspierające komunikację bezpośrednią”, – mówi Mariusz Pawłowski, Dyrektor Działu Analiz, odpowiedzialny m.in. za program zbierania danych w Acxiom Polska. „- Zdajemy sobie sprawę, że dane te są niezwykle wartościowe i mogą być wykorzystane w wielu obszarach. Eksperci Open Finance pomogą nam wykorzystać ich potencjał z korzyścią dla całego rynku, a w szczególności branży finansowej, która uzyska nową, ciekawą i użyteczną informację.”
Współpraca z Open Finance umożliwi Acxiom nawiązanie bliższych relacji z rynkiem finansowym, który stanowi jeden z najważniejszych segmentów, obsługiwanych przez firmę. Acxiom Polska stworzył kompleksową ofertę produktów dedykowaną tej branży, a w gronie klientów firmy znajduje się większość wiodących banków oraz towarzystw ubezpieczeniowych.
„Informacje zebrane przez Acxiom stanowią bogate źródło wiedzy na temat preferencji finansowych Polaków. Dzięki nim, we wspólnych raportach opiszemy najważniejsze trendy na rynku finansowym i przeanalizujemy, w jaki sposób klienci instytucji finansowych korzystają z dostępnych możliwości” – powiedział Dominik Fajbusiewicz, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu w Open Finance.
Tematyka planowanych publikacji dotyczyć będzie zachowań polskiego konsumenta w kontekście instytucji finansowych i oferowanych przez nie instrumentów finansowych. Znajdą się wśród nich m.in. informacje na temat zadłużania się Polaków, sposobów inwestowania czy preferencji wyboru banku
i najważniejszych elementów w ich ofercie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.