Portal turystyczny VTrip.pl wprowadził nowe narzędzie ułatwiające planowanie wyjazdów turystycznych – wyszukiwarkę pogodową last minute. Druga połowa wakacji oraz posezonowe wyjazdy obciążone są ryzykiem związanym ze zmienną lub niepewną pogodą. Nowe narzędzie portalu VTrip.pl pozwala w znacznym stopniu je minimalizować.
Od teraz osoba planująca urlop szukając ofert turystycznych wybiera bowiem nie tylko kraj pobytu, ale także temperaturę, która najbardziej jej odpowiada lub której oczekuje. W ten sposób zawęża kryteria szukania i tym samym szybciej trafia na interesującą ją ofertę. Ze względu na zmienność aury, wyszukiwarka ograniczona została wyłącznie do ofert last minute.
– Wyszukiwarka „pogodowa” jest naszym autorskim pomysłem na urozmaicenie możliwości, jakie niesie Internet i rezerwowanie za jego pośrednictwem ofert turystycznych – mówi Bernard Simiński, wiceprezes portalu turystycznego VTrip.pl. Sądzimy, że to oryginalne i użyteczne podejście w szukaniu ofert last minute, spodoba się naszym klientom i przede wszystkim ułatwi im wybór miejsc wypoczynku.
Wprowadzeniu nowego narzędzia towarzyszy kampania banerowa zatytułowana „VTrtip.pl – najsłoneczniejsze miejsce w sieci”, która oparta jest o „wyszukiwarki” ofert oraz prezentacje pogody w kilku wybranych miejscach.
Warto jeszcze zaznaczyć, że prognoza pogody w portalu VTrip.pl uwzględniona jest także w opisie każdej oferty turystycznej. Oprócz prostej ilustracji graficznej, podawane są informacje dotyczące temperatury, ciśnienia, wilgotności i prędkości wiatru. Aktualizacja danych następuje każdego dnia. Dzięki temu osobie planującej wakacje łatwiej jest zdecydować się na wybór konkretnej oferty.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.