Po niedawnym udostępnieniu lokalnego asortymentu dwóch berlińskich sklepów adidas,platforma modowa Zalando umożliwia małym przedsiębiorcom i lokalnym sklepom sprzedaż produktów swoim klientom.
Pilotażowy projekt Zalando umożliwia lokalnym sprzedawcom posiadającym ograniczone zaplecze technologiczne połączenie z platformą Zalando poprzez zewnętrzne rozwiązanie „gax-system”. Pierwsze 10 sklepów, które dołączyły do projektu, będzie miało możliwość swobodnie akceptować zamówienia od klientów Zalando oraz udostępniać klientom produkty ze swoich sklepów.
Coraz więcej Polaków korzysta z usług online, podczas gdy nadal większość asortymentu odzieżowego znajduje się w sklepach stacjonarnych. Strategia platformy Zalando ma na celu połączyć nie tylko wielkie marki i sprzedawców, ale także wspomóc rozwój lokalnych sklepów mających ograniczoną infrastrukturę i rozwiązania technologiczne. Dzięki temu Zalando staje się cyfrowym rozwiązaniem dla mniejszych sklepów, które muszą zmierzyć się z wyzwaniami związanymi z cyfryzacją, oferując im kolejne kanały sprzedaży – mówi Tomasz Ebbig, Senior Brand Marketing Manager.
Będąc lokalnym przedsiębiorstwem, naszym największym wyzwaniem jest dotarcie do nowych konsumentów, w szczególności tych z młodszego pokolenia. W związku z tym, aby zwiększyć sprzedaż, ważna jest obecność w świecie online, dzięki której możemy zyskać dodatkowy kanał dystrybucji. Nasze dotychczasowe doświadczenie w sprzedaży online poprzez gax-system jest bardzo dobre. Jesteśmy w stanie sprzedać więcej produktów różnych marek oraz korzystać z szerokiego zasięgu, jakie oferuje Zalando. Gdybyśmy mieli prowadzić sklep online samodzielnie, musielibyśmy znacznie zwiększyć powierzchnię sklepu oraz zatrudnić dodatkowych pracowników. Natomiast dzięki gax-system możemy elastycznie decydować, które zamówienia zaakceptować w sieci – mówi Thomas Ganguim z Tip Tap Kinderschuhe z Weilheim w Bawarii, właściciel jednego ze sklepów uczestniczących w projekcie.
Zdjęcie: Thomas Ganguim z Tip Tap Kinderschuhe z Weilheim w Bawarii, właściciel jednego ze sklepów uczestniczących w projekcie
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.