Serwis ZamowBeton.com powstał po to, by maksymalne ułatwić proces zamawiania jednego z najważniejszych materiałów budowlanych. Łączyć chce szukających betonu z dostawcami.
Dzięki ZamowBeton.com zakup betonu ma być niezwykle prosty. Cały proces zamówienia przebiega bez uciążliwej rejestracji. Wystarczy podać podstawowe informacje, takie jak: ilość, klasa potrzebnego materiału, termin dostawy oraz miejsce budowy. Na podstawie zgromadzonych danych, klient otrzymuje listę ofert najbliżej położonych betoniarni i może wybrać tę, która najbardziej mu odpowiada. Serwis umożliwia także wypożyczenie pompy do betonu z odpowiednim doborem długości wysięgnika.
Ostatnim krokiem jest dokonanie płatności, która jest jednocześnie potwierdzeniem złożenia zamówienia. Taki sposób zapłaty jest bezpieczny zarówno dla klienta, jak i betoniarni. Dawać ma pewność, że ustalona przy zamówieniu cena nie ulegnie zmianie. Zlecenie realizowane jest przez wybraną betoniarnię, a nabywca oszczędza cenny czas, który musiałby poświęcić na wyszukiwanie ofert oraz kontaktowanie się z betoniarniami.
ZamowBeton.com to pierwszy serwis umożliwiający betoniarniom pozyskiwanie klientów w sieci. Ułatwiać ma dotarcie do nabywców betonu, którzy szukają informacji głównie za pośrednictwem internetu. Zamieszczenie swojej oferty w serwisie – po uprzednim kontakcie z firmą – jest całkowicie bezpłatne. Betoniarnie same ustalają ceny materiałów. Podobnie jest z kosztem transportu, który zostaje automatycznie wyliczony na podstawie odległości pomiędzy lokalizacją inwestycji klienta a lokalizacją wybranej betoniarni.
Podczas realizacji mojej inwestycji najwięcej problemów sprawił mi kontakt z dostawcami, a później porównywanie dziesiątek ofert. ZamowBeton.com to serwis, który łączy klienta i dostawcę. Optymalizuje czas i zbiera wszystkie informacje w jednym miejscu. Nasz projekt wspiera ludzi, którzy szukają betonu, a także pomaga betoniarniom docierać do tych osób – mówi pomysłodawca serwisu, Adam Winiarski.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.