Zanox nie boi się kryzysu

Bywa, że ciężkie czasy zmuszają firmy do radykalnych kroków: zwolnień, zamykania oddziałów, czy wycofywania się z pewnych rynków. Do czujnego ucha redakcji e-biznes.pl doszły głosy sugerujące, jakoby zanox, międzynarodowa firma zajmująca się między innymi marketingiem afiliacyjnym oraz marketingiem wyszukiwarek, planowała ograniczyć lub nawet zlikwidować swoją działalność w Polsce. Poprosiliśmy firmę o komentarz w tej sprawie.

Jak się dowiedzieliśmy, zanox nie spodziewa się negatywnych, powiązanych z gospodarczą recesją, efektów, które miałyby wpłynąć na branżę w Polsce, czy Europie Wschodniej.

znx_logo_01Obserwujemy pozytywny rozwój w całym sektorze. Polskie i wschodnioeuropejskie rynki odnotowują wzrosty sprzedaży i ilości działań po stronie wydawców. W czasach ciasnych budżetów sprzedażowych, obserwujemy stabilny wzrost marketingu opartego na wydajności. Marketing afiliacyjny jest idealną i bezpieczną drogą budowania zysków w ciężkich ekonomicznie czasach – powiedział nam Gregory Binsfeld, Dyrektor Regionalny na Europę Wschodnią

Zanox, jak nas zapewniono, nie ma zamiaru redukować jakichkolwiek aktywności biznesowych czy inicjatyw wewnątrz polskiego i wschodnioeuropejskiego rynku. Przeciwnie, planuje nawet zwiększyć swoją tutaj obecność.

Jesteśmy bardziej niż usatysfakcjonowani obecnymi osiągnięciami: weszliśmy w 2009 rok z większym budżetem i rozpoczynamy proces rekrutacyjny w celu powiększenia naszego zespołu we Wschodniej Europie. Polska jest i pozostaje głównym rynkiem dla zanox, szczególnie od chwili, w której warszawskie biuro stało się centrum wszystkich naszych wschodnioeuropejskich aktywności biznesowych – zapewnił nas Maciej Wyszyński, Executive Sales Director w zanox.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top