Axel Springer oraz PubliGroupe przeniosły większość udziałów Digital Window, lidera marketingu afiliacyjnego w Wielkiej Brytanii do swojej spółki zależnej, zanox. Kolejną zmianą w firmie jest nowy wiceprezes, którym został Joachim Piroth, będzie on pracować w berlińskiej centrali firmy.
– Po przejęciu Digital Window grupa zanox będzie największą firmą na rynku marketingu efektywnościowego w Wielkiej Brytanii. Umocni to naszą wiodącą pozycję w Europie – mówi Philipp Justus CEO zanox – Dzięki temu będziemy mogli zaoferować naszym reklamodawcom jeszcze szerszy i bezpośredni dostęp do rynków europejskich. Nasi wydawcy będą mogli skorzystać z nowych, atrakcyjnych programów partnerskich – dodaje Philipp Justus.
Poza ekonomicznymi wynikami, swoją pozycję lidera na rynku europejskim zanox zawdzięcza rozbudowanej sieci reklamodawców. Połączenie z Affiliate Window i buy.at skutkuje przyłączeniem 1300 międzynarodowych klientów do dotychczasowych 2000 reklamodawców w sieci zanox.
W zależności od lokalnych uwarunkowań rynkowych, zanox będzie obecny na rynkach pod marką własną lub parterów. W części kontynentalnej Europy, włączając skandynawskich i holenderskich klientów buy.at, sieć będzie działać pod szyldem zanox. W Wielkiej Brytanii aktywny będzie pod nazwami Affiliate Window i buy.at. Dlatego też w przyszłości klienci zanox z tego kraju będą obsługiwani przez Affiliate Window. Czwarta marka w grupie zanox, agencja marketingu afiliacyjnego eprofessional, będzie kontynuować działalność głównie w krajach niemieckojęzycznych.
– Również Polska skorzysta na tej współpracy. Polscy klienci będą mogli sprzedawać swoje produkty i usługi w Wielkiej Brytanii, a brytyjscy reklamodawcy promować się na polskim rynku – uważa Alexander Kudlich Regional Manager APAC and CEE, odpowiedzialny m.in. za polski oddział zanox. – Polska odgrywa bardzo ważną rolę w umacnianiu pozycji zanox jako europejskiego lidera. Naszymi klientami są m.in. Netia, PKO, Orange, PLL LOT. Dzięki kolejnym inwestycjom i wsparciu naszych właścicieli Axel Springer i PubliGroupe będziemy mogli umacniać naszą pozycję w Polsce – dodaje Alexander Kudlich.
Kolejną zmianą w firmie jest nowy wiceprezes w zarządzie zanox. W lipcu 2009 r. na stanowisku tym zasiadł Joachim Piroth, odpowiedzialny za finanse, controlling i rozwój zanox. Będzie pracować w berlińskiej centrali firmy, zarządzając strategią na międzynarodowym poziomie.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.