”Marketing szeptany” – IAB Update

Opublikowano: 8 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

16 września Związek Pracodawców Branży Internetowej organizuje kolejne spotkanie z cyklu IAB Update. Spotkanie odbędzie się pod hasłem ,,marketing szeptany”.

– Marketing szeptany to hasło pod którym odbędzie się wrześniowa impreza IAB Update. Będziemy mówić nie tylko o tej formie marketingu w społecznościach i grach, ale również zaprezentowane zostaną narzędzia do badania efektów WOMM. Później jak zwykle zapraszamy do integracji – mówi Patrycja Sass Staniszewska, project manager z IAB Polska.

Program:

  • 20.00– 20.10 Przybycie gości
  • 20.10 – 20.20 Powitanie – Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska
  • 20.20– 20.30 Nowe narzędzia badawcze WOMM, Mariusz Woźnicki, dyrektor zarządzający harderandharder.pl
  • 20.30 – 20.40 Mierzenie skuteczności WOMM, Paweł Suchocki, dyrektor zarządzający BUZZ MEDIA
  • 20.40 – 20.50 Mamopedia.pl jako przykład programu ambasadorskiego”, Kamil Dmowski, Head of Interactive Marketing Heureka
  • 20.50 – 21.00 WOMM w społecznościach, Justyna Dzieduszycka – Jędrach dyrektor generalny 121 PR
  • 21.00 – 21.10 Gry a marketing szeptany, Jacek Jankowski kierownik działu gier internetowych Redefine / nobagames
  • 21.10 – 21.20 Event internetowy, Robert Sosnowski, managing director Biuro PodrozyReklamy.pl
  • 21.20 – 21.30 How to succeed with Rich Media & Video? Rich Media for everyone, przedstawiciel firmy Smartadserver
  • 21.30 – 24.00 Networking
Robert Zarychta”Marketing szeptany” – IAB Update

Podziel się!

O autorze

robert