Amerykański muzyk Sean „Diddy” Combs zapowiedział uruchomienie Revolt TV, nowej stacji telewizyjnej, która ma być silnie zintegrowana z serwisami społecznościowymi.
Muzyk przekonuje, że jego celem jest łączenie muzyków z fanami. Jego zdaniem odpowiednia do tego jest stacja telewizyjna wykorzystująca media społecznościowe. W Revolt TV pojawiać mają się teledyski, występy na żywo, informacje branżowe. Widzowie będą mogli wchodzić w interakcje z prezenterami i gośćmi.
Revolt jest pierwszą stacją stworzoną całkowicie i od początku w erze mediów społecznościowych. Budujemy platformę dla artystów, którzy będą mogli dotrzeć do ogromnej liczby osób w kompletnie odmienny sposób – oświadczył Combs.
Revolt TV pojawić ma się w amerykańskiej sieci Comcast-NBC w 2013 roku. Poniżej wideo z zapowiedzią uruchomienia nowej stacji.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.